niedziela, 15 grudnia 2013

legginsy (:

Hejkiii :* !

Dziś tak trochę szybki post, bo mam dużo nauki. (: Wczoraj byłam na zakupach. Akurat trafiłam na wiele promocji i przecen. Po długim chodzeniu po sklepach, do mojego koszyka trafiły dwie pary legginsów. Uwielbiam nosić legginsy! Mam już w swojej szafie kilka par. Myślę, że pojawi się post z ich zdjęciami, ale to dopiero potem :D

A teraz o nowym zakupie.  Znalazłam je w Tally Weijl. Promocja była taka, że za 2 pary dowolnych legginsów płaciło się tylko 59 zł. Dodam że za jedną parę normalnie płaci się ok. 50 zł. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, również z tego powodu, że to są moje 1 legginsy, które pasują idealnie! Zwykle są za krótkie, a gdy są dobre na długość do wyglądam jak w worku, bo są za szerokie -,- To tyle, pozdrawiam ! :D





Promocja ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz